Dostawa

Ceny produktów w Sklepie podawane są w PLN, nie zawierają kosztów przesyłki. Koszty przesyłki, doliczane są do sumy zamawianych produktów i ponosi je Klient. Ceną ostateczną, wiążącą Właściciela i Klienta jest cena produktu wyszczególniona w końcowym etapie zamówienia na stronie sklepu lub na przesłanym dokumencie faktury proforma.

Rodzaje i ceny dostaw (kwoty brutto):

a) Przesyłka kurierska (paczka do 30 kg): 30,75 PLN (falowniki do 30 kg, akcesoria, drobne elementy konstrukcyjne)

b) Przesyłka paletowa (EURO): 246,00 PLN (falowniki o wadze ponad 30 kg lub większa liczba falowników, akcesorii i/lub elementy konstrukcji nie przekraczające wymairów palety.

c) Przesyłka paletowa (gabaryt): 455,10 PLN (panele fotowoltaiczne, duże elementy konstrukcji)

d) Wycena indywidualna: w przypadku zamawiania większej ilości produktów możemy dokonać indywidualnej wyceny z naszym spedytorem. W tym celu należy się skontaktować z nami drogą mailową lub telefonicznie.

Dostawa Towarów odbywa się na obszarze Polski. Wysyłka towarów z magazynów na terenie Polski. 

Termin dostawy zawsze jest widoczny przy zamawianych produktach i jest liczony od momentu zaksięgowania płatności na naszym koncie

Do każdego Zamówienia wystawiana jest faktura, która jest przesyłana drogą mailową na adres podany przy rejestracji. Akceptując niniejszy regulamin kupujący wyraża zgodę na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej.

Na życzenie klienta zamówiony asortyment może być wysyłany etapami. Eco-Asset będzie mieć prawo do fakturowania każdej części oddzielnie.

Odstąpienie od umowy

Klient (konsument) ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. Towar nie może nosić śladów użytkowania. Sklep zwróci koszt zakupionego towaru. Sklep nie zwraca kosztów zwrotu towaru do sklepu. Do przesyłki ze zwrotem należy dołączyć kopię dowodu zakupu oraz Formularz odstąpienia od umowy lub oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Prawo do zwrotu bez podania przyczyny nie przysługuje w przypadku zakupu towaru przez osobę prawną. Koszt zwrotu towaru w przypadku odstąpienia od umowy lub wymiany uzależniony jest od gabarytów przesyłki, rodzaju towaru, który ma zostać wysłany oraz miejsca, z którego towar zostanie odesłany do Magazynu i w całości ponoszony jest przez kupującego.

 Wymiana towaru

Klient ma prawo do wymiany towaru w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

W celu wymiany towaru skontaktuj się z Naszym Działem Zamówień pod adresem: biuro@eco-asset.pl, który określi dostępność towaru, różnicę w cenie między zwracanym produktem a zakupionym, sposób zwrotu lub dopłaty oraz sposób zwrotu i dostarczenia nowego produktu.

Odpowiedź jest udzielana do 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania wezwania do wymiany towaru.

Materiały eksploatacyjne, które zostały przygotowane zgodnie ze specjalnymi wymaganiami klienta, nie podlegają zwrotowi.

 Reklamacje

Sprzedający odpowiada za dostarczenie produktu wolnego od wad. Jeżeli po dostarczeniu sprzedany produkt okaże się, że ma wadę fizyczną, zostanie on naprawiony lub wymieniony na inny wolny od wad. W celu zgłoszenia reklamacji należy skontaktować się z Naszym Działem Zamówień pod adresem: biuro@eco-asset.pl Sprzedający udziela odpowiedzi w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania reklamacji;

 Klient ma obowiązek sprawdzić produkty przy dostawie. Klient ma obowiązek sprawdzić przy tym, czy dostarczone produkty są zgodne z umową, a mianowicie:

czy dostarczono właściwy towar;

czy dostarczone produkty są zgodne z typem i liczbą z potwierdzeniem zamówienia i listem przewozowym;

czy widoczne są uszkodzenia transportowe lub inne; 

czy dostarczone produkty spełniają wymagania, jakie można postawić w związku z normalnym użytkowaniem i/lub celami handlowymi;

W przypadku stwierdzenia widocznych wad lub braków Klient ma obowiązek niezwłocznie zgłosić je na dokumencie przewozowym;

Klient ma obowiązek zgłosić wady niewidoczne w ciągu dwóch (2) dni roboczych od daty dostawy w formie pisemnej, podając uzasadnienie i dane do faktury;

Jeżeli Klient nie zgłosi usterek lub reklamacji w ww. terminach, reklamacja nie zostanie rozpatrzona, a wszelkie uprawnienia Klienta wygasną;

Produkty dostępne w naszym sklepie są nowe i objęte gwarancją producenta. Prosimy się zapoznanie się z Kartą Gwarancyjną w celu ustalenia długości okresu gwarancji na poszczególne urządzenia;

Roszczenia i obrony oparte na faktach uzasadniających twierdzenie, że dostarczone produkty są niezgodne z umową, przedawniają się z upływem jednego (1) roku od daty dostawy;

Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/